Přeskočit na obsah

Pravidla & podmínky

Veškeré právní dokumenty přehledně, lidsky a na jednom místě 🙂

Zásady zpracování a ochrany osobních údajů

Zpracovatelem osobních údajů ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 O ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „nařízení“) je společnost CSR WORK s.r.o. se sídlem Lidická 700/19, 602 00 Brno, IČ: 09340904 (dále jen „správce“). Správce je oprávněn zpracovávat následující osobní údaje:

  • jméno a příjmení
  • e-mailová adresa
  • telefonní číslo
  • další osobní údaje potřebné pro naplnění stanoveného účelu

Osobní údaje budou zpracováváné pouze v rozsahu a za účelem nezbytně nutným pro:

  • vyřizování dotazů z kontaktního formuláře na webu www.dobrovlaska.cz
  • rezervaci termínu v kadeřnictví
  • marketingové účely na stránce www.dobrovlaska.cz a na jejích sociálních sítích
  • registraci do věrnostního systému vč. zasílání newsletteru
  • průzkumy spokojenosti zákazníka s našimi službami
  • výběrové řízení, uchází-li se uchazeč o zaměstnání

Tyto údaje budou správcem zpracovávány maximálně po dobu 3 let.

Svůj souhlas se zpracováním osobních údajů můžete vzít kdykoli zpět, například zasláním e-mailu na adresu info@dobrovlaska.cz, osobně v provozovně společnosti nebo poštou na adresu společnosti. Zároveň také můžete vždy uplatnit své právo požadovat po správci informaci, jaké osobní údaje o vás zpracovává. Zároveň můžete ohledně zpracování vašich osobních údajů po správci požadovat vysvětlení a informovat se, jakým způsobem jsou vaše osobní údaje zabezpečeny. Zároveň máte také nárok tyto údaje aktualizovat nebo opravit.

V případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se můžete obrátit přímo na správce (například pomocí e-mailu info@dobrovlaska.cz) nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Zpracování osobních údajů je prováděno správcem, třetí straně jsou poskytovány pouze údaje nutné ke splnění závazku.

Vaše osobní údaje poskytujete dobrovolně a tyto jsou úplné a pravdivé. K osobním údajům má přístup pouze správce.

V Brně dne 1.12.2023

Všeobecné obchodní podmínky

Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem e-shopu www.dobrovlaska.cz (dále jen „Prodávající“) a kupujícími (dále jen „Kupující“) při prodeji elektronických dárkových poukazů (dále jen „Poukazy“).

Provozovatel e-shopu:
CSR WORK s.r.o.
Sídlo: Lidická 700/19, 602 00 Brno
IČ: 09340904
Společnost není plátcem DPH.
E-mail: info@dobrovlaska.cz
Telefon: 792 257 257


1. Objednávka a uzavření smlouvy

1.1. Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
1.2. Objednávka je závazná okamžikem jejího potvrzení Prodávajícím.
1.3. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout v případě technické chyby nebo nesprávného uvedení údajů Kupujícího.


2. Cena a platba

2.1. Cena Poukazů je konečná a uvedená včetně všech příslušných poplatků.
2.2. Platbu lze provést následujícími způsoby:

  • Platba kartou online
  • Převodem na bankovní účet Prodávajícího

2.3. Faktura bude Kupujícímu zaslána elektronicky na e-mail uvedený v objednávce.


3. Dodání Poukazu

3.1. Po přijetí platby bude elektronický Poukaz doručen ve formátu PDF na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím v objednávce.
3.2. Dodání proběhne nejpozději do 24 hodin od přijetí platby.


4. Podmínky užití Poukazu

4.1. Poukaz je platný 1 rok od data zakoupení. Po uplynutí této doby nelze Poukaz uplatnit ani prodloužit.
4.2. Poukaz je přenosný a může jej využít držitel Poukazu.
4.3. Elektronický Poukaz je vybaven unikátním čárovým kódem.
4.4. Fyzický Poukaz musí být na zadní straně opatřen razítkem a podpisem Prodávajícího; bez těchto náležitostí je Poukaz neplatný.
4.5. Poukaz lze využít pouze na služby a nelze jej uplatnit na nákup produktů nebo nápojů.
4.6. Poukaz je možné využít pouze jednorázově. Pokud Kupující nevyčerpá plnou hodnotu Poukazu, nevyužitá částka propadá a nelze ji převést na další nákup.
4.7. Částka Poukazu se počítá z aktuálně platných ceníkových cen a nelze ji kombinovat s jinými akcemi, nabídkami nebo slevami.
4.8. Na jednu osobu a nákup lze uplatnit maximálně 1 Poukaz.
4.9. Zakoupený Poukaz nelze vrátit ani vyměnit.
4.10. Platný je vždy Poukaz, který je předložen jako první. Při jakémkoliv dalším předložení téhož Poukazu nebo jeho kopie nebude umožněno čerpání slevy.
4.11. Jakékoliv dodatečné úpravy Poukazu jej činí neplatným.
4.12. Prodávající nenese odpovědnost za ztracené, odcizené nebo poškozené Poukazy a neposkytuje jejich náhradu.


5. Reklamace

5.1. Reklamace spojené s doručením Poukazu lze uplatnit do 7 dnů od zakoupení.
5.2. Pokud Kupující neobdrží Poukaz do 24 hodin od přijetí platby, kontaktuje Prodávajícího na e-mailové adrese.


6. Odstoupení od smlouvy

6.1. Kupující bere na vědomí, že podle § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy o dodávce digitálního obsahu, pokud byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení.
6.2. Odesláním objednávky Kupující souhlasí s dodáním Poukazu a výslovně se vzdává práva na odstoupení od smlouvy.


7. Ochrana osobních údajů

7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s platnými právními předpisy, zejména GDPR.
7.2. Osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem vyřízení objednávky a doručení Poukazu.
7.3. Kupující má právo požadovat výmaz nebo opravu svých osobních údajů, a to písemně na e-mailovou adresu.


8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.12.2024.
8.2. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoli změnit.

Kamerový systém

a) Provozovatel kamerového systému CSR WORK s.r.o., IČ: 09340904 monitoruje vymezené prostory v provozovně (na pracovišti) z důvodu ochrany majetku zaměstnavatele před protiprávním jednáním zaměstnanců a třetích osob jakož i ochrany majetku a zdraví zaměstnanců a dalších osob zdržujících se na pracovišti.

b) Hlavním účelem provozování kamerového systému a pořizování záznamů tak je ochrana oprávněných zájmů zaměstnavatele a výše dalších uvedených osob (všeobecná ochrana jejich majetku a zdraví, ochrana před krádeží, před zneužitím majetku apod.), včetně vyhledání případného pachatele.

c) Záznam z kamerového systému není určen pro sledování zaměstnanců a nebude používán v pracovněprávní oblasti (nejedná se o sledování dle § 316 odst. 2 ZP). Tím není dotčeno, že ve výjimečných případech bude záznam použit i pro kontrolu plnění povinnosti zaměstnanců nepoužívat vybavení zaměstnavatele pro soukromé účely ve smyslu § 316 odst. 1 ZP.

d) Zaznamenané osoby mají právo požadovat od zaměstnavatele (správce osobních údajů) přístup k osobním údajům týkajícím se takových osob (subjektů údajů), jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, jakož i další práva vyplývající z nařízení. Zaznamenané osoby mají i právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů.

ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Jednotlivé kamery jsou umístěné v hlavní provozní místnosti. Záznamy kamerového systému jsou zaměstnavatelem uchovávány po dobu 72 hodin, což je nezbytná doba, která slouží k odhalení konkrétního protiprávního jednání, krádeže apod. Tato doba může být přesáhnuta jen v případě, že by se záznam uchovával či předával při vyšetřování určitého incidentu. Kamerový systém je zaměstnavatelem využíván pouze ve veřejných prostorách zaměstnavatele. V místech, která jsou určena k soukromým účelům zaměstnanců (toalety, prostory k převlékání) se tento kamerový systém nevyužívá. Použití kamerového systému na těchto místech je přísně zakázáno. Všechna monitorovací zařízení včetně záznamu z kamerového systému musí být chráněna před přístupem neoprávněných osob, před zničením či zneužitím celého systému nebo záznamů. K ovládání kamerového systému a přístupu k záznamům je oprávněn pouze manažer kadeřnictví s tím, že záznam bude v případě incidentu předložen pouze orgánům činným v trestním řízení, případně jiným státním (kontrolním) orgánům či institucím (nestanoví-li či neumožní-li příslušné právní předpisy jinak). Zaměstnavatel nepředpokládá, že by se záznam z kamerového systému (jakékoliv osobní údaje) předávaly do třetích zemí mimo EU. O přístupu k záznamům kamerového systému je třeba pořizovat elektronické záznamy, které umožní určit a ověřit, kdy, kým a z jakého důvodu byly osobní údaje zaznamenány nebo jinak zpracovány. Prostory, které jsou zaměstnavatelem monitorovány, musí být označeny zřetelným nápisem (informační cedulkou) umístěným před místem, které je snímáno kamerami.

Tento vnitřní předpis nabývá účinnosti dnem 1.12.2023.

V Brně dne 1.12.2023

dárkové poukazy

Nevíte čím udělat radost svým blízkým? Věnujte jim dárkový poukaz na kadeřnické služby v Dobrovlásce! 😍